shbabbeek

منتدي شامل
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اتكلم من القلب مع شبابيك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 2:10 pm

ملحوظة
اللعبة بتقوم 55 سطر ونص
والنص قبل ال 55
انت كاتب 18 سطر بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
High Voltage !!!
شاب متوسط
avatar

المساهمات : 108
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 2:16 pm

أحسنت ياولدى الحديث شفت ياعم معتش حد طايقنى بكرة هنخش الجامعة وان شاء الله معتوش هتشوفونى او تسمعوا صوتى يلا قليل اوى هريحكم وان شاء الله ترتاحوا فى بعضكم فهمنى وعرفنى وحبنى وفية ناس لسة بس انا مش زعلان منهم عشان محدش فهمنى او محدش عرفنى اكتر انا عمرو السيد ياجماعة ولو حد شايف ان انا زعلتة اوى ممكن يقول لعمرو يشلنى من المنتدى وفية ناس مصرة على كدة انا معاكوا ف اى حاجة انتوا عيزنها اكييد الناس اللى فهمنى حسين بالكلام دة معلش طولت عليكم

(وغير تقى يأمر الناس بالتقى طبيب يداوى الناس والطبيب عليل)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3mooor
رئيس مجلس الادارة
avatar

المساهمات : 490
تاريخ التسجيل : 30/04/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 3:36 pm

هههههههههههههه ايه يلة يا احمد كدة بس معندكش كلام تاني محكتش عن حسني ليه طيب وعن رضا عبد العاطي والبشر دووول في كلام كتير بس افتكر فاتكر اما انا حطيت لحسني في الساندوتش طمامط ع شطة

_________________


وعرفت قيمتك لما بعدت ورجعت بعد فراااق جربت اعيش من غير هواك وادي النهايه

انا بعد منك تهت وضعت وتعبت مالاشواق وانتا كمان ضعت وبجد حرام كفايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://lovelybaby.yoo7.com
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 4:26 pm

ههههههه انا كنت بفتكر مين التالت الللى كان جنبى انت فكرنتى حسنى ضحكتنىLaughing
اما بخصوص رضا عبد العاطى انا مكنتش بحبه علشان كده متكلمتش عنه مش اكتر اما بخصوص لمقالب ف الموقف اللى انت قلته ده حسنى يا جماعه كفراوى وكان كل يوم كل واحد يجيب 3 سندويتشات كل واحد فينا ياخد سندويتش من التانى معلش يا ايمن مكنتش معانا بس ده الموقف علشان تكونوا متابعين الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 4:35 pm

سندوتاشت
كانت بإية يا خاااااااين؟


Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3mooor
رئيس مجلس الادارة
avatar

المساهمات : 490
تاريخ التسجيل : 30/04/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 4:45 pm

ههههههههههههههه يا راجل يا مفترري ده انا كنت بعشق رضا عبد العاطي فعلا احلي سنة 2 اعدادي دي ياما ضحكنا ع حسني ضحك

_________________


وعرفت قيمتك لما بعدت ورجعت بعد فراااق جربت اعيش من غير هواك وادي النهايه

انا بعد منك تهت وضعت وتعبت مالاشواق وانتا كمان ضعت وبجد حرام كفايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://lovelybaby.yoo7.com
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 5:28 pm

احلى مدرس قابلتة ف حياتى والله ولحد دلوقتى اقابلة يسلم عليا جامد ايام جميلة اوى كنا بنحب بعض فعلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 6:37 pm

لا هو مكنش بيحبنى اصلا عارف المثل اللى بيقول انت تحب على قدر ماتحب وعلى فكره مش معنى ان كان بيدينى درس لازم اكون بحبه ولا رايك ايه يا جو اما بخصوص السندويتشات ف متقلقيش كانت ؟؟؟؟؟ مش فاكر كانت بايه يا عمرو وعلى فكره ام عمرو سندويتشاتها جامده جدا ايه يا عمرو مش ناوى تعزمنى (ابعتلى ع الخاص اصل حد يجى معايه )

انا ليه 4 اخوات 3 صبيان وبنوته صغيره اجمل حاجه ف البيت بعد الماما طبعا اليوم بتاعى عادى نص نوم والنص التانى نت بس لسه عندى امل ف هندسه وادعولى ربنا يوفقنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
non_stop9
مراقب عام
avatar

المساهمات : 240
تاريخ التسجيل : 05/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 10:00 pm

انا فاكر طبعا امل ي اللي احمد بيكلم عليها وفاكر كمان يوم محمد الشيحه ساعه لما انت قلست عليها
بس كانت ايام حلوه وانا فاكر كمان ان انا كنت بشتغل البت دي

_________________
ياريت يا قلبي ماكنت قلبي مادام ظالمني وياك ليالي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 10:05 pm

انتوا عارفين انا والله العظيم اما بقرأ كل كلامكم ده بحس انى هعيط وبعيط فعلا لأنكوا مش مختلفين ولا حاجة كله كده بس أحلى حاجة بقى انك تقرأ كلام لو حد قالك اكتب عن نفسك مش هتزود كلمة عن اللى اتقالت انا حسيت انى انا اللى كاتبة والله اغلب الحاجات كلنا متشابهين لكن باختلاف المقالب والحركات وكده بس اندرية اللى بيقول الحب الصامت بليز يا اندرية لو ممكن تحكى اك مش ممكن اوك عادى بس يعنى انا كنت عايزة اعرف لو ماكنش هيضايقك
موضوع حلو بجد يا عمرو وده فعلا يخلينا نكون عارفين بعض اكتر الشخصيات يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الخميس يوليو 24, 2008 11:39 pm

Very Happy ايوة طبعا با اندرية مش شرط خالص الى بتاخد عندو درس تبقا بتحبو او هو بيحبك

وانا عايزة سندوتش يا عموور مليش دعوة

ااااااااااااااااااااااة أبلة أمل تؤ تؤ تؤ تؤ

عايزة اعرف البت الى انت بتتكلم عنها دى يا اندرية كدا انا نفسى عايزين نعرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الجمعة يوليو 25, 2008 9:59 pm

هههههههههههه انى عاوزه جنازه تصوتى فيها وتشبغى فيها لطم
لالا بدحك معاكى ابله امل دى ابله رخمه كل م نيجى نكلم البنات تدايق فينا وترخم علينا وتحرجنا مش اكتر
اما بخصوص البت لا والف لا دى اعراض ناس هههههههههههه
الحب الصامت انتى قراتى موضوع اجمل ما فى ..... فيه جمله بتقول
اقوى لغات العالم...الصمت انا كنت بتبع الاسلوب
ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الجمعة يوليو 25, 2008 10:44 pm

انا معاك يا اندرية على فكرة مش معنى كده يعنى انى كده برده بس فعلا بجد والله بس برده انت ماقلتش انت حاسس منها حاجة برده ولا ايه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الجمعة يوليو 25, 2008 11:41 pm

ايوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   الجمعة يوليو 25, 2008 11:53 pm

ايوة ايه ما تتكلم انا قلت اتكلم بالتفصيل يا اندرية يعنى حاسس منها ايه وكده وبرده براحتك لو عايز اوك مش عايز برده اوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 12:23 am

كل ده وحاسس منها ايه ؟
بحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبها حب صامت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 12:26 am

حاسس منها يعنى مش احساسك بيها يا اندرية ما احساسك بيها معروف
هيا هيا هيا حاسة بيك انت حاسس انها حساك ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3mooor
رئيس مجلس الادارة
avatar

المساهمات : 490
تاريخ التسجيل : 30/04/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 12:33 am

والله بجد انت معاك حق يا حمد مفيش اخلي من الحب الصااااااااااااااااامت واه لو حب صامت ممزوج بنظرات
احلي مليون مرة من قصة حب كبيرة وخروج وكلام من ده

_________________


وعرفت قيمتك لما بعدت ورجعت بعد فراااق جربت اعيش من غير هواك وادي النهايه

انا بعد منك تهت وضعت وتعبت مالاشواق وانتا كمان ضعت وبجد حرام كفايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://lovelybaby.yoo7.com
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 12:40 am

ايوة على فكرة انا مع احمد وعمرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 10:48 am

لاء يا جماعة مينفعش حب صامت مجايز يا اندرية الى بتحبها دى زهقت من الحب الصامت وفكرت تبعد عنو وتحب واحد تانى هيصرحها بحبها
واية يا سمسمة دا انتى بنت وعارفة ان البنات بتحب الى بيصرحهم بشعرهم نحيتهم
اية ياختى؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 11:08 am

لسة ياأحمد اسم البت دى انا خايف لتكون اختك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 11:11 am

لاء يا بنى خايف لأخطفها اصل الصورة الى حطتها قصرت معاة

واد يا اندرية انا مش من ريا وسكينة

بس بدال هو مصر على انو مش يقول اسمها خلاص يا جماعة بلاش نحرجوا اكتر من كدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 27
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 11:41 am

سؤال لجوثيك لو انتى ماشيه ف الشارع مع اخوكى او اى ولد من قرايبكم ونادالك ولد من الشارع وصارحك بحبه وابن عمك واقف مثلا شعورك هيكون ايه ؟؟؟
بصراحه
لو الموضوع عادى زى م انتى بتقولى هيكون ادام الدنيا كلها ومش هتتحرجى من اى حاجه
عرفتى معنى الحب الصامت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 11:51 am

هى الست اللى ساكنة فى المساكن اللى قدام بيتك هى دى اللى انت بتحبها انا كنت بشوفك بتبصلها كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   السبت يوليو 26, 2008 11:58 am

اوبس
تسدق فعلا يبقا انا غلطانة بس انت فهمت انا قصدى لو هى واقفة لو حدها مع أى حد قريب منها او حتى فى البلكونة واقفة لوحدها يعنى قلها
صرحها مش تبقا كدا بس
فاهمنى
مش شرط ابدا انها تكون ماشة مع حد



حينما تتوقف روحي عن عشق روحك . سيتوقف قلمي عن عشق الحروف
يعجز قلمي وقلبي من أن يجاروك الرد على أسطورتك
وكيف لا ولقد جسدت لنا كلمات نسيجها خيوط الفجر
لقد تاهت كلماتي بين سطور تلك الحروف
لم اجد سوى ان ابقى صامتاً متاملاً برقتها وحنانها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اتكلم من القلب مع شبابيك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shbabbeek :: قسم الترفيه :: الالعاب-
انتقل الى: